Instalace GD2 - nenalezne freetype/ftglyph.h

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Červenec 19 14:12:20 CEST 2003

Jiří Němec wrote:

>přeji pěkný den,
>
>instaluji GD2, knihovny - Bzip, Curl, Zlib, Libpng, Libjpeg, Freetype
>mám nainstalované v pořádku (aspoň si myslím). Až instalace GD2 mi
>skončí na této hlášce:
>
>gdft.c:58: freetype/ftglyph.h: No such file or directory
>make[2]: *** [gdft.lo] Error 1
>make[2]: Leaving directory `/install/gd/gd-2.0.15'
>make[1]: *** [all-recursive] Error 1
>make[1]: Leaving directory `/install/gd/gd-2.0.15'
>make: *** [all] Error 2
>phoenix:/install/gd/gd-2.0.15# cd ..
>
>hledal jsem soubor ftglyph.h:

> [...]

hlasce vetsinou predchazi i prikaz, ktery selhal (gcc ....), zde asi
bude schazet volba (za predpokladu, ze ve zdrojacich se na
hlavickovi soubor odkazuje pomoci #include  <freetype/ftglyph.h>)

-I/usr/local/include/freetype2/

podivejte se do prislusneho 'Makefile' a parametr doplnte, jakym
zpusobem - to zalezi na prislusnem Makefile

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477