Hlasovy chat

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Červenec 19 15:56:18 CEST 2003

> Pouzivam debiani balicek z woodyho a klient sfmike. Tam
> kdyz se stiskne ".", tak se prejde do textoveho chatu. Ve
> win se vynori okenko s textem. Rad bych vam poradil vice,

Diky, tohle jsem prave nevedel.

> ale nenapada me jak :) Podivam se jakym zpusobem ty
> packety UDP tecou. Spis bych si ale tipnul na
> nekompatibilitu
> verzi, ktere pouzivate na Linuxu, resp. Windows...

Ja jsem to prave vubec nezkousel, protoze jsem nemel potuchu
jak se dostat do textoveho chatu :-)

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."