APC UPS

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Sobota Červenec 19 17:00:43 CEST 2003

Dobrý den,

chystám se použít APC Back-UPS CS 350 pro napájení PC s
Linuxem a zároveň PC s Win. Co potřebuju k tomu, aby při výpadku
napájení Linuxový stroj (připojený k UPS) oznámil Win stanici, že má
uzavřít aplikace a vypnout se?

Zatím jsem se ještě nepokusil rozběhnout samotnou UPS, ale má
někdo zkušenost, jestli se SuSE 8.2, jádro 2.4.20 pojede UPS s USB
kabelem? Jestli ne, jaký sériový kabel objednat u APC? Viděl jsem, že
v howto je pár typů kbelů vypsáno, ale nevím, jestli si u firmy APC
budu moct vybírat.

Je lepší použít APCUPSD nebo NUT ?

Předem dík za každou radu nebo odkaz, kde jsou tyto informace.

Lukáš Matela