Chyba v triedeni cs_CZ & sk_SK

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červenec 19 19:19:37 CEST 2003

On Tue, Jul 15, 2003 at 12:51:47PM +0200, Pavel Machek wrote:

> No, myslim ze definovat ze v pocitacich se
> pouziva (1) je rozumne a pruchodne. Kontakty na
> 'Ustav pro jazyk cesky' mame (johanka ma
> jeden hodne dobry :-))), takze co takhle
> tu normu sepsat?

Opakuji otázku, kterou už jsem jednou položil: je rozumné, aby výsledek
porovnání dvou řetězců závisel na tom, zda je porovnává člověk nebo
počítač? Podle mne ne. Pokud už by někdo opravdu chtěl iniciovat změnu
normy (a to bych byl jednoznačně pro), doporučoval bych tlačit spíš na
to, aby sama norma byla jasně definovaná a algoritmizovatelná a aby
nepoužívala skrytou informaci, která není obsažena v samotných řetězcích.
Bylo by to přínosnější než mít samostatnou normu pro počítače.

                                                          Michal Kubeček