Rozdíl mezi pppd a wvdial

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Červenec 19 22:40:01 CEST 2003

Matela wrote:

>Dobrý večer,
>
>může mi někdo stučně vysvětlit rozdíl mezi pppd a wvdial? Z manuálových stránek mi to není úplně jasné a z některých článků na root.cz také ne. wvdial údajně dipsonuje "větší inteligencí" ?!?
>Co znamená že pppd je suid root. (mám to odtud: http://www.root.cz/clanek/1250)
>
>Předem dík za tip i za jakýkoli odkaz

spojeni pres seriovou linku sestava ze dvou fazi:

1) vlastni navazani spojeni (vytoceni cisla a navazani spojeni mezo
obema modemy,
muzete si predstavit, ze zastrcite seriovy kabel, je to presne stejny
proces)

2) spusteni, programu, ktery zajisti, aby slo po tomto kabelu prenaset
tcp/ip pakety

spojeni (1) navazuje wvdial, eznet, a dalsi
program, ktery zajistuje (2) je pppd daemon

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477