"sdilena" posta

hawk hwk na seznam.cz
Neděle Červenec 20 19:36:28 CEST 2003

Vykaslal jsem se na "standardniho" utlouka, s mozillou tak fachcim a
nema to chybu. Pokud je jiz utlouk pouzivan, lze bezproblemove zpravy +
adresar naimportovat (po wokny) do mozilly. Pro  jednouziv. komp lepsi a
zaroven jednodussi reseni ani neznam. Da se to zprovoznit behem chvilky,
navic se clovek vyhne problemum s utloukem. Myslim si, ze mozilla je o
dost lepsi nez utlouk, ale to je spis vec nazoru a zvyku.

hawk

Daląí informace o konferenci Linux