mysql - php - latin1/win1250

Radek Domín domin na pocitacovapohotovost.cz
Neděle Červenec 20 19:57:04 CEST 2003

LedovecDobrý den,

již delší dobu bojuji s následujícím. Weby mám v kódování Win1250. MySQL server je defaultně nastaveny na Latin1. Pokud mám v databázi písmena tipu ž,š ...., tak se nezobrazují správně. Je nějaká možnost, jak přímo v .php nastavit v jakám formátu budu zobrazovat to, co získám z databáze? Nebo nejaký snadný způsob, jak nastavím, aby defaultní nastavení bylo na Win1250? Už vím, že můžu vytvořit databázi i tabulku se zvoleným charsetem, ale potřeboval bych to aplikovat na již existující databázi.

Redhat 9.0
MySQL 3.23.54a
php-MySQL 4.2.2-17

Díky moc, Radek Domín