KDE na Xech padá a zase nabíhá

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červenec 20 22:33:10 CEST 2003

Dne ne 20. července 2003 22:05 jste napsal(a):

> Hm, tady bude asi chyba. v biosu je jen položka uma=8MB a přitom
> instalátor detekoval 16MB. Nestálo by za úvahu ručně nastavit těch 8MB?
> nebo to rozhodí systém.
>
> Díky
>
> Dan (BFU)

Asi bude zaležet jak to stou grafikou a její ram je ve skutečnosti, jak je to
s tim intel nevím ale já jsem na své integrované SiS 6326 na agp měl na ní 8M
vlastní ram + v biosu jsem mohl nastavit kolik ram ještě může použít z ram PC
a tam se to dalo nastavit od 4M do 128M ale zaleželo na tom kolik bylo
obsazeno skutečně v PC takže nesmysl nešel nastavit.
Jinak do setupu X ek se muselo psát kolik má ta grafika tu základní ram takže
skus do sveho nastavení X ek dopsát třeba pouze těch 8M.

Jinak kamarád měl nějakou grafiku která veškerou ram měla v ram toho PC
(Neměla vůbec žádnou vlastní) a tam se muselo do x ek dopsát kolik má ta
grafika nastavené v biose a linuxu se o to musela nastavit menší ram toho PC.

Takže asi si budeš hrát s parametry, ta druhá to nevím jaká to byla grafika
ale byla to už nějaká stará taky integrovaná.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |