ATI Radeon 9200

Michal Polák mpolak na email.cz
Neděle Červenec 20 20:57:53 CEST 2003

news:3F199168.40105 na atlas.cz...

"Jiří Václavovič" <jvaclavovic na kerio.com> píše v diskusním příspěvku
news:3F1A6353.9030505 na kerio.com...
> do konfiguracniho souboru pridejte do sekce graficke karty radku ChipID
> 0x4242 a pouzijte ovladac radeon
> (bud ten co je primo v xkach a nebo z dri.sf.net). tim presvedcite xka
> ze mate ati radeon 8500 a vsechno
> bude fungovat perfektne :-)

Muzete take zkusit ovladace z teto adresy:

http://www.schneider-digital.de/html/download_ati.html

V README v tabulce na uvedene adrese se doctete, pro ktere Radeony je ktery
ovladac urcen.

P.S. Me pro Radeon 9100 v X 4.3.0 funguje (nevim nakolik dobre a vykonne -
proste se mi neco zobrazuje a nepada to).
Bohuzel nejsem schopen rozchodit TVOut. Ma nekdo ?
--
Michal Polak
system programmer, TurboConsult s.r.o.

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have another
glass.