ltsp + redhat 9

marek cervenka cervajs na fpf.slu.cz
Pondělí Červenec 21 11:32:21 CEST 2003

> Asi to bude tim udelatkem, protoze v novem XFree se zapisuji vsechny
> pouzivane klavesove mapy do konfiguracniho souboru (oddelene carkou).
>
> Tj. neco jako:
>
>           Option "XkbLayout" "us,cz_qwerty"

to se mne moc nezda, na sve stanici mam
Option "XkbLayout" "us" a kxkb funguje (RH9,XFree86-4.3.0-2)

a jak jsem psal, na serveru to prepinani funguje taky ok (z toho disklessu
to nejede)

v ltsp je XFree86 z CVS a oznaceni je 4.2.99

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz