Obsah adresare dev

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Červenec 21 12:41:30 CEST 2003

Dobry den.
   Mám jeden skromný dotaz. Existuje někde seznam názvu zařízení, které se mohou vyskytovat v adresáři /dev a co vlastně znamenají? Přiznám se, že mi soubor -mdsp12 nic neříká. Provozuji (nebo spíš si hraju) linux na "slabém počítači" a otvírání adresáře, který má několik tisíc souborů chvíli trvá. A navíc nevím, kolik tenhle adresář vlastně zabírá místa na disku. A ještě navíc, proč musím mít na počítači podporu zařízení, které jednak systém nezná (překompilované jádro) a druhak tam ani fyzicky není a ani nikdy nebude (do notebooku těžko přidáte UW SCSI RAID řadič MYLEX).

          Michal Ježek.

Nehodí se ke mně! A jaký je váš důvod vyměnit svůj telefon za nový?
Samsung A800 již od 2977 Kč. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=33837

Daląí informace o konferenci Linux