ps filtr pro stránkovou montáž

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 21 14:31:08 CEST 2003

> Pokud je mi znamo, je ps driver ve win pouze jeden ...

Ja jsem zkousel porovnavat vystupy z nekolika ps tiskaren (spise driveru
- vystup do souboru) v souvislosti s problemy s hylafaxem a je fakt, ze
se vystupy lisi. U nekterych tiskaren byl ps obaleny nejakymi kody pro
tiskarnu - aspon si to tak nejak pamatuju. Lisil se i vystup z XP a 98 u
stejne tiskarny. Nejlepsi (teda nejzpracovatelnejsi dale v linuxu)
postscript mi produkoval nejaky driver k osvitove jednotce, ale uz to tu
nemam a nepamatuju. Grafici snad vi. Jinak se doporucuje nejaka ta
zakladni ps apple - viz web ghostscriptu nebo redmonu.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>