RE: ps filtr pro stránkovou montáž

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pondělí Červenec 21 14:48:41 CEST 2003

> Pokud je mi znamo, je ps driver ve win pouze jeden ...

... nebo spis zkusit jiny ps driver, nejlepe primo od
Adobe, oni u M$ s postscriptem nejsou moc dobri pratele.
Potom uz taky lze k instalaci tiskarny ve win pouzit jeji ppd.
Kdysi jsem se pokousel o neco podobneho (maly print server
pro 2 tiskarny postaveny na linuxu, tisk pres sambu) a teprve
az s AdobePS někde od verze 4.3 to začlo chodit tak jak mělo,
pokud se použil ten vypraskanej pscript.drv co byl primo ve
woknech, tak byly porad ruzny vetsi ci mensi problemy.
(a pokud dostanu ps soubor generovany touhle hruzou,
tak docela besnim)

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ
UIN:122152331
---
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......