Referencovani prispevku

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Červenec 21 15:08:40 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 03:02:23PM +0200, Martin Kamín ZULU wrote:

> Ano souhlsím a myslím, že by nebylo od věci, kdyby správce této konference
> vytvořil seznam pokynů pro uživatele, jak nastavit příslušné systémy.
>
> Osobně bych to uvítal...

no neviem - na postfix, sendmail, mutt ci qmail to ide bez problemov a
pochybujem, ze spravca tejto konferencie vie, ako to nastavit
napr. v Exchange - to by sa musel ozvat niekto, kto to vie - a takyto
ludia asi tuto konferenciu necitaju ...

takze uvitali by to viaceri a mozno aj spravca by to mohol dat do
MetaFAQ, ale niekto to musi popisat, vie to niekto z ludi, co to prave
citaju?

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE