Referencovani prispevku

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Červenec 21 16:54:32 CEST 2003

	No super, problem jsem lokalizoval, bohuzel reseni neznam...:-(
- Outlook, pokud dorucuje postu (i POP3 stazenou) do Postovni schranky
na Exchange (nikoli lokalne (tam to funguje OK - v PSTcku je korektni
Message-ID - treba ) - coz jaksi ve firmach byva obykle - ze posta je na
serveru) - nazyvam to Exchange repository, pak ac pri prohlizeni
vlastnosti vidim korektni hlavicky (vcetne Vaseho Message-ID -
odpovedi doda Exchange uplne zcestny Message-ID (cosi na persival.fonet.cz
- ano persival je Exchange server), takze Outlook ho pouzije (jako
In-Reply-To).

	Docela by mne zajimalo, zda-li podobnym problemem trpi treba i
Evolution connector do Exchange...?

	Ona snad bude jedina cesta mit dva MUA, jeden na konference a
jeden na normalni (nejen vnitro) firemni komunikaci...:-( to je bozi...

PS: Zna nekdo reseni problemu jine nez obejit Exchange?