Zcomax XI-626 & Pseudo Ad-hoc

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 21 18:30:10 CEST 2003

Dne Mon, Jul 21, 2003 at 01:33:48PM +0200, oldfrog na volny.cz napsal:

> Proctete dokumentaci k ovladacum. Informujte se, zda to umi novejsi
> ovladac (jadro, WE). Informujte se, zda to umi jiny ovladac. Existuji
> nejmene tri ovladace: hostap, hermes (a hermesap) a wlan-ng.

Hermesap jsem jeste neslysel. Funguje to? Je to stabilnejsi na hostap?
Rozhoduji se ted o spusteni jednoho AP a porad nevim, jestli mam riskovat
hostap, na ktery vsichni nadavaji, ze je nestabilni a nebo nakoupit HW AP.
Potiz s HW AP je, ze kdyz umi radius a EAP, coz bych chtel pouzivat, tak je
pomerne drahe a stroj s linuxem tam musi byt tak jako tak. Hostap se mi zda
perspektivnejsi, protoze mozna se zpozdenim, ale prece bude umet i nove
verze sifrovani, ktere jsou v priprave. U HW AP nabizeji vyrobci maximalne
WPA nebo jak je ta zkratka, ale budoucnost je nejista.

Na druhou stranu za jistotu, ze nebudu restartovat router casteji nez jednou
za mesic bych si i neco priplatil.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.