Acer TravelMate 634 lci

SadlO sadlo007 na seznam.cz
Pondělí Červenec 21 18:51:13 CEST 2003

Mam teda novejsi typ (TM 800 LCi rozdil bude v chipsetu desky procesoru
a WiFi minimalne)

Ethernet by mel fungovat urcite prinejhorsim budete muset najit ovladac
na netu (to u starsich typu mam dojem nebylo potreba - davali tam jestli
se nepletu RTL 8139 chip)

Vypalovacka nebyla problemova

Modem - zatim sem se jim nezabyval - pouzivam sice modemove pripojeni
ale pres router v siti. Zjistil bych si byt vami presny typ a ten hledal
na netu (spousta jich uz funguje)

Zvuk Take ted v novejsich distribucich nebyva problemem a ALSA pri
nejhorsim dokaze hodne pomoci

ACPI - U meho typu po rekompilaci jadra (nutnost) je mozne pozorovat
stav baterie, zmena taktovaci frekvence, na internetu jsem uz nasel i
moznost pouzivani hybernace

WiFi mam jiste jinou - ja mam notebook postaveny na Centrino
technologii, ktera ma soucasti Intel PRO/Wireless 2100 kartu pro kterou
zatim intel neuvolnil ani ovladace ani nejake rozumne informace,
Doporucuji zjistit si typ karty a projit podporovany HW u projektu
hostap, kdyztak se poptat na WiFi v diskuznim foru CZFree.net

FireWire sem nezkousel ale detekoval ho v pohode, USB taky slo, SC
reader no nejaky pokusy na internetu byly ale jeste sem na to nemel cas
zkouset. - Aktivoval sem si nanejvis ve Windows PreBoot ochranu
Smartkartou, ktera je soucasti BIOSu :)
Ted momentalne zkousim tlacitka ktera jsou "navic" :) za pouziti threadu
Programovani tlacitek

Jinak moje distro je RH 9, jadro 2.4.20 s ACPI patchem

Jinak zkuste jeste projit google s pozadavkem
travelmate 634 linux
travelmate 634 linux drivers ....