Zcomax XI-626 & Pseudo Ad-hoc

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 21 21:29:53 CEST 2003

Dne Mon, Jul 21, 2003 at 06:08:17PM +0000, Stanislav Meduna napsal:
> On Mon, 21 Jul 2003 16:41:15 +0000 (UTC), Dan Ohnesorg wrote:
>
> : Rozhoduji se ted o spusteni jednoho AP a porad nevim, jestli mam riskovat
> : hostap, na ktery vsichni nadavaji, ze je nestabilni a nebo nakoupit HW AP.
>
> Ak to potrebujete hned, isiel by som zatial do hw. Ale co som skusal
> hostap, bolo to s kazdou verziou o kus lepsie, takze ak to pojde
> takto dalej, za par mesiacov moze byt hostap lepsou volbou.

;-)) Zejtra rano

Ale vazne, zitra to spusim s HW access pointem. Ale jen s takovym
hloupouckym. Rozhodnutim o nejakem silnejsim a radiusu vidim tak do konce
prazdnin. Cetl jsem ted hodne dlouho czfree stranky a vseobecne se tam rika,
ze uz je to lepsi. Myslim ze bych na to mohl dat SMP stroj s 2xPIII na
350MHz, coz by podle tvrzeni mohlo chodit. Lide co si stezuji na padani
mivaji pomerne slabe (no slabe, proste normalni routry) stroje. A nebo druha
varianta, dat jen jednu kartu do jednoho stroje a postavit to tak, ze budu
mit dva stroje po jedne karte co budou jen APckovat a treti co bude delat
takove ty souvisejici sluzby, HTB, mrtg, DNS.

No uvidim, pokud je tu nekdo od nas z rudne, tak se mrknete na
http://www.rudna.net

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.