ATI Radeon 9200

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Červenec 21 21:36:53 CEST 2003

Dakujem za radu, ale uz ju asi nevyskusam.

> Muzete take zkusit ovladace z teto adresy:
>
> http://www.schneider-digital.de/html/download_ati.html
>
> V README v tabulce na uvedene adrese se doctete, pro ktere Radeony je
> ktery ovladac urcen.
Nestahoval som ich, ale podla nazvu su to tie
iste binarne ovladace ako na ati.com
Tie nepoznaju R9200.

> P.S. Me pro Radeon 9100 v X 4.3.0 funguje (nevim nakolik dobre a
> vykonne - proste se mi neco zobrazuje a nepada to).
:-)

Vyriesil som problem radikalnym sposobom.
Stiahol som XFree86-4.3-source a skompiloval
Boli tam nejake patche na cipy od ATI, ktore
som aplikoval.
Co vsetko nefunguje este neviem. Zatial bezim 2D.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe