reversnim DNS zaznam

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Červenec 22 13:24:21 CEST 2003

> Mno nie kazdy provider je ustretovy :). Ano isto, da sa to
> riesit spravenim
> bububu v style "prejdem k inemu ISP".
>
> Ad PS: na margo posielana dodavatela na skolenie, nie vzdy
> plati ze NAS
> ZAKAZNIK NAS PAN.

ked ste uz ppri poste a provideroch, pripojil som rodicov cez mikrovlnku
cez jedneho mensieho providera. to ze dostali ip-cku z neverejneho rozsahu
a su za masqueradingom, to je este ok. ale zistil som ze provider filtruje
odchodzie connections na port 25... holt, tak som si spravil na mailserveri
port forwarding 2525 -> 25 a adekvatne som upravil nastavenie mailovych
klientov a chodi to, ale to je len k tomu, co dokazu provideri vymysliet.
na druhej strane, 64kb cez den a 256kb v noci za 490sk mesacne je dost
dobra cena. len nechapem aky ma zmysel blokovat odchodzie smtp... jedine
zeby mal pre ten stroj nastavene nizsie priority paketov aby posta nezatazovala
linku viac nez by bolo zdrave. ale to sa da spravit aj pre odchodzie
connections z vnutornej siete. alebo druha moznost je zeby isp chcel aby sa
to odosielalo cez jeho mailserver aby mohol vidiet co jeho zakaznici robia..
hm ale taku radost mu nespravim. nech si rychlo nazhavi sniffer, kym tam este
nie je kryptovany tunel ;-p