RE: MŮJ SMTP server

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Červenec 22 14:02:30 CEST 2003

> Dobrý den, chtěl bych si pokusně postavit smtp server na MDK
> Linuxu 9.1 Nainstaloval jsem z rpm postfix a 3 nebo 4 balicky
> sendmailu...hlavni+konfig. balicek a jeste nejaky hlavicky ci
> co...Tak a ted nevim, co dal.. chtel bych, abych ho mel v me
> siti jako smtp.jmenomehostroje .. a dal, nemusi fungovat, ze
> by to hned nejak posilal do netu, ale treba jen presmeroval
> na jiny smtp server..neznam moznosti, co by se s tim dalo
> vsechno delat..poradte prosim, jak nastavit nejaky optimalni
> parametry a jestli bude potreba jeste neco instalovat, nebo
> tak..Diky Whiteagle

> [...]

Mno, myslim, ze u DNS jste mel zacit. Nasledne byste si mel asi rozmyslet,
jestli chcete pouzivat sendmail nebo postfix. Vzhledem k vasemu mailu, bych
o sendmailu ani neuvazoval. ( Ne, ze bych o nem nekdy uvazoval :-) )
Prectete si nejake DNS howto, pak se mrknete do dokumentace na
http://www.postfix.org/ a nasledne vam poradime, az narazite na neco, cemu
nebudete rozumet. Apropos, jakou ze verzi postfix dodava MDK?

TNX