Serverovy HW

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Červenec 22 15:06:03 CEST 2003

Za tohle bych opravdu trestal. Prave kvuli tomuhle pristupu kupujeme
viceprocesorove xeony/sparcy/  .. protoze programatori pisou v uzasnych
klikacich ultradev prostredich bez ohledu na nasledky. Vsichni si pisou
tak, jako by cely vykon meli jen pro sebe. Jenze co se stane, kdyz se
nahodou pusti jeste neco dalsiho?
Mel jsem pocit, ze tenhle pristup je vlastni hlavne lidem ze sveta
windows.. desi me, ze si to zacinaji myslet i unixari. Tezko za rok
pochopim, ze pro jednoduchy web potrebuju dvoupeocesor s gigem pameti kdyz
dneska by na totez stacilo pecko na urovni p2/450.

> 	Tak to pak ale máte min. U160 scsi disky, čili jste si vědomi
> důležitosti diskového subsystému.
U160 disky nejsou vsechno - mate-li jeden kanal, nezachrani vas nic. Z
jednoho disku dostanete tak 30G/sec i kdyby visel na u320.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz