Serverovy HW

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Červenec 22 16:02:50 CEST 2003

Zdenek Mazanec napsal(a):
> Za tohle bych opravdu trestal. Prave kvuli tomuhle pristupu kupujeme
> viceprocesorove xeony/sparcy/  .. protoze programatori pisou v uzasnych
> klikacich ultradev prostredich bez ohledu na nasledky. Vsichni si pisou
> tak, jako by cely vykon meli jen pro sebe. Jenze co se stane, kdyz se
> nahodou pusti jeste neco dalsiho?

Bohuzel, ale trend vypada tak, ze prace programatora je drazsi nez cena
vykonejsiho zeleza. A take je zadouci mit aspon nejaky produkt drive,
nez neco vypoti konkurence.
Jiste, asi by sel Oracle apd napsat znova v assembleru od zacatku,
udelat ho uzasne malej a rychlej, ale nez to nekdo udela,
tak uz takovy produkt nebude nikdo chtit, natoz zaplatit. :-)
Tvrda optimalizace se dnes vyplati jen v nekterych specifickych
ulohach, kde jsem necim nezvratne limitovan, vsude jinde se radeji
koupi vykonejsi srot.

	Majkl