Serverovy HW

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červenec 22 16:31:29 CEST 2003

On Út, 2003-07-22 at 16:21, Pavel Kankovsky wrote:
> (*) Ekonomicke perveznosti toho typu, ze optimalizovane jadro snizi
> poptavku po novem hardwaru o 3 %, coz v konecnem dusledku povede ke
> kolapsu celeho narodniho i mezinarodniho hospodarstvi ("Stop all the
> wheels."), neberu v uvahu.

aha, ted mi teprve doslo, ze nejmenovana firma propagujici male a mekke
vlastne celou dobu pomahala roztacet kola vyrobcum HW rostouci
narocnosti novejsich a novejsich verzi kernelu (cislovanych rokem
vydani) ne z tajne kartelove dohody, ale nejspis primo na pokyn z
nejvyssich vladnich mist. HDP musi rust i kdyby na chleba nebylo :)

Petr