samba3 a passdb:mysql

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 22 18:44:22 CEST 2003

Dne Tue, Jul 22, 2003 at 05:35:38PM +0200, Ernest Beinrohr napsal:

> logy pri pokuse o smbclient -L pocitac:
>
> No builtin backend found, trying to load plugin
> Module '/usr/local/samba/lib/pdb/mysql.so' loaded
> Plugin is available, but doesn't register passdb backend
> /usr/local/samba/lib/pdb/mysql.so

Tady to zrejme vubec nepochopil. Ja jsem zkousel pouzit ldap backend a tam
jsem urcite nemusel zadavat celou cestu.

passdb backend = ldapsam:ldap://localhost, smbpasswd, guest

podle me by to pro mysql melo vypadat podobne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.