fetchmail, courier imap

Bohdan Kolecek xkolecekb na grpr.inext.cz
Úterý Červenec 22 18:55:17 CEST 2003

> vybirani posty:
> -emaily dojdou na mailserver hostingove spolecnosti
> -nejaka aplikace (fetchmail ??) si pres pop3 vybere postu ze vsech
>  mailboxu na hostingach
> -presune ji do imap maildiru na mem serveru ve firme

podobne reseni mam doma. fetchmail na tohle pouzit lze a slouzi k tomu,
aby dorucil postu s ruznych serveru do mistnich mailboxu. v
konfiguracnim souboru pouzivam neco takoveho pro kazdou vzdalenou schranku:

poll pop.adresa.serveru.vzdaleneho with proto POP3 user
'uzivatelske-jmeno-vzdalene' there with password 'heslo' is
'uzivatelske-jmeno-mistni' here options fetchall

> -z meho serveru s ni budou pracovat jednotlivi uzivatele pres imap

pouzijte jakykoliv imap server, napr. uw-imapd.

> odesilani posty:
> -uzivatele pres imap vytvori postu, kdyz ji daji odeslat, imap server
>  (ulozi kopii u sebe a) pouzije pro odeslani smtp u daneho hostingu

nainstalujte si jakykoliv smtp server, ja pouzivam exim. jako smarthost,
tj. stroj dorucujici vasi postu do site internet, si nastavte smtp
server vaseho isp.

s pozdravem,
bohdan kolecek <xkolecekb at grpr.inext.cz>