Gigabit sitovka - novinky

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 22 21:51:46 CEST 2003

> Zkusil bych pouzit smbclient misto smbmount na testovani samby. smbmount
> u mne (jen na 100mbit siti) mel asi polovicni propustnost (davam to za
> vinu implementaci v jadre).

Implementace v jadre je uplne blba, protoze vse probiha synchronne. V
tomto smeru by snad mohl pomoci cifs (je/bude ve 2.6, existuji i backporty
do 2.4).

Proc je Milanovo NFS na tom gigabitu stejne pomale netusim. Provozuje
nekdo NFS ci AFS s rozumnejsim vykonem?

-- Honza Houstek