quota on RH9

Karel Krieger karel.krieger na micos.cz
Středa Červenec 23 09:17:26 CEST 2003

super uz to funguje uz jsem pridal jednomu zivateli diskovy limit tech
uzivatelu tam bude asi pet set ,takze da se to nejak hromadne pridat vsem
stejne kdesi jsem cet ze staci pridat jednomu uzivateli diskovy limit a pak
dat edquota - p vzor *

to jem udela ale ostatnim se to nepridalo nevite nekdo jak na to ? dik