fuck off SCO

Maštalíř Jan Jan.Mastalir na csc.cz
Středa Červenec 23 09:41:51 CEST 2003

Zadravím
Jistě už většina z Vás slyšela o kauze SCO vs. IBM a v podstatě i vs. linux. Kdo ne jde zde zhruba o to že si firma SCO zaregistrovala ochranou známku na Unix System V a oznámila že linux obsahuje části kódu z této unixové větve(nevím co je na tom pravdy???). Každopádně SCO vyzvalo všechny uživatele komerčně využívajících linux k placení licence. Vím že se tato kauza táhne už docela dlouho ale já jsem se to bohužel dozvěděl se zpožděním až dnes ráno a můžu říct že mě zamrazilo když jsem to četl. Zajímalo by mě co si o tom myslíte budeme platit licence SCOčku nebo přijde dokonce konec Linuxu???

Jan Maštalíř