Kernel 2.6 a PS/2 mys KeyMouse

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 23 10:11:58 CEST 2003

	Zdravim,

	zkousel tady nekdo kernel 2.6 na pracovni stanici? Ja jsem si
nainstaloval 2.6.0-test1 (zatim jsem 2.5.x pouzival jen na testovacich
strojich, a ne na pracovni stanici u ktere sedim) a zjistil jsem zajimavou
vec: Moje PS/2 mys se chova pod 2.6 jinak:

- subjektivne je mys jinak rychla nebo jinak akceleruje nebo tak neco,
	protoze po nabootovani 2.6.0-test1 jsem mel problem klikat mysi
	na ta spravna mista. Ted jsem nejakou dobuo pracoval s 2.6 a pak
	jsem prebootoval zpet do 2.4, a mam obdobny pocit. Mys proste chodi
	jinak rychle.

- moje mys se jmenuje "KeyMouse" a ma rolovatko a 4 tlacitka. Ve 2.4 (v X
	i v gpm) se mi nepodarilo dosahnout toho, aby ta prostredni dve
	tlacitka fungovala jinak nez jako button 2 (cili tlacitka fungovala
	zleva jako button 1, 2, 2 a 3), zatimco ve 2.6 se naopak tlacitka
	chovaji jako button 1, 2, 3, a 3). Z toho bych myslel, ze by teda
	melo jit nakonfigurovat, aby tlacitka posilala kazde jinou hodnotu.
	Nezjistil jsem ale, jak to udelat.

	Je to pochopitelne zpusobeno tim, ze ve 2.6 je jiny ovladac i8042(sp?),
a PS/2 protokol na /dev/psaux se pak uz jen emuluje.

	Mate nekdo podobne zkusenosti?

-Y.

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|