SPAM z Nigerisjkych mailov prejde, ale META FAQ nie !!

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 23 11:01:50 CEST 2003

Peter N. Vargo (LTS) wrote:
: Chcem sa spytat, ci by nebolo mozne trosicku "opravit" spam filter.
: Ak prizabudnem odstranit META FAQ (OK, moja blbost), tak papuluje, ze
: nedobre, ze nedodrziavam pravidla.

	Tohle si myslim ze je naprosto v poradku.

: Ale Nigerijske listy prejdu bez problemov.

	Ja nevim, ale podle meho nazoru uroven spamu v konferenci
(na rozdil od off-topic zprav) neni prilis vysoka - rekl bych, ze tak
1-2% zprav je spam.

: Ved uplne by stacilo pridat v tele par slov, resp. pri vysokom IQ
: spamassasina nepochybujem o moznosti naucit sa z nigerijskych listov - ved
: vsetky su de fact rovnake.

	Ano, planuji do konference nasadit SpamAssassin, ale jeste jsem se
k tomu nedostal.

	Priste prosim piste tyto zpravy na linux-owner na linux.cz, nikoliv
do konference.

-Y.

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|