Gigabit sitovka - novinky

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 23 11:16:40 CEST 2003

Milan Roubal wrote:
: sit mi tu jede skutecne svizne. (nevite nekdo o ftp serveru ktery by
: pro soubor co je uz v cache dokazal pres localhosta dostat
: vice nez tech 80 MB/s ?? Rad bych to tu vyzkousel na sve siti)

	Zalezi, co mate za FTP server ted. Kazdopadne byste mel pouzivat
FTP server, ktery nedela read() ze souboru a pak send()/write() do socketu,
ale vola sendfile(). Umi to urcite ProFTPd (opatchovana RPMka jsou
na ftp.linux.cz:/pub/linux/people/jan_kasprzak), asi i VSFTPd, mozna i dalsi.
Aktualni stav muzete overit pomoci strace -p na existujiciho FTP demona.

	Co se tyce ostatnich protokolu, mam pocit, ze Samba 3 umi
sendfile() take.

-Y.
|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|