Kernel 2.6 a PS/2 mys KeyMouse

Středa Červenec 23 11:48:59 CEST 2003

On Wed, Jul 23, 2003 at 11:06:56AM +0200, t macek wrote:

> vidim, ze tu jsou pouze takovi, kteri 2.6 rozjeli. Mne se to nepodarilo...
> A navic se mi s tim sere i LILO. Neni nahodou potreba upgradnout LILO pro
> nove jadro? (sam o tom velmi pochybuju, mam verzi 21).

Jde o to, jak se to *pip*. Pokud to zatune az po teckach (od jadra), pak
bych zkontroloval verzi pouzivanych binutils. Jestli driv, pak je dobre
si uvedomit, ze LILO se diagnostikuje podle toho, u ktereho pismenka
skoncil vypis LILO.

Nemate nahodou to jadro jen prilis velke?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz