tiche modprobe

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Červenec 22 13:52:08 CEST 2003

Zdravicko,

obcas mi na konzolu chodia hlasky od modprobe ze nemoze najst modul
sound-slot-0 resp sound-service-0-1 a rad by som ich skipol...

- je mozne aliasnut nejaky modul na ziaden (aby sa na neho modprobe vybodol)?
- je mozne pre modprobe -s znizit syslog level nech to je trebars info alebo
  notice (toto vyzera na err)
- je mozne kernelu natlacit nejaky parameter k modprobe?
  vidim ako mu natlacim modprobe a vidim ze vola napevno -s -k, ale ako to
  zmenit?

alebo vidite ine riesenie problemu (okrem dalsieho filtra toho co ide na
konzolu)?

diky
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Windows found: (R)emove, (E)rase, (D)elete