Nahravani zvuku z TV (line-in) -- VYRESENO

Vlastislav Dohnal xdohnal na fi.muni.cz
Úterý Červenec 22 17:56:09 CEST 2003

Diky moc tohle pomohlo, ikdyz pouze cestecne.
Zjistil jsem, ze pokud je zapnuty full-duplex tak se artsd odmitne
suspendnout. Zatim jsem arts pro nahravani nevyuzil, takze mi to nevadi.
Takze jsem vypnul full-duplex a uz se sam suspenduje.
Diky moc.
Vlasta Dohnal