Zcomax XI-626 & Pseudo Ad-hoc

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červenec 23 12:36:19 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 03:44:24PM +0200, oldfrog na volny.cz wrote:

> jiste, zalezi na charakteru site, u bezneho ISP uvedene omezeni nevadi
> jinak dekuji za zminku ohledne odolnosti vuci ruseni, to jsem nevedel

Odolnost vuci ruseni je vyrazne lepsi. Opet mohu potvrdit zkusenosti tri
routeru v rezimu ad-hoc. Zaroven vsechny tvorili pripojne body. Za pul roku
ani jeden restart ci pad modulu. Pouze se obcas snizila prenosova rychlost a
zustala snizena i den. Nesahal jsem na to a sama se po dosti dlouhem case
zvysila. Nebylo to prepnutim z 11Mbps na nizsi rychlost. Konkretni hodnoty
byly 400kB pri 11Mbps a spadlo to na 90kB.

-- Dalibor Straka