Announce: Red Hat zverejnuje 1. betu (Severn) a otevira vyvoj

Středa Červenec 23 14:17:55 CEST 2003

On Tue, Jul 22, 2003 at 09:19:08AM +0000, Stanislav Meduna wrote:

> Naozaj zaujimavy krok a som zvedavy, co z toho bude. Na druhej strane
> budem zvedavy na argumenty, ktorymi chcu vyvojarov presvedcit, preco
> maju svoj cas investovat prave pre Red Hat a ako chcu zariadit, aby
> dotycny vyvojar pri udrzbe svojho balicka zohladnil aj enterprise
> verzie, ku ktorym nema pristup.

Enterprise se bude delat on-top zakladni distribuce (jako dnes), ale
in-house, cili vyvoj bude uzavreny (jako doposud).

Rozhodovat o zarazeni budou v RH a budou zohlednovat i schopnost
vyvojare reagovat na security problemy. Presne to jeste nevedi ani oni,
protoze o tom chteji nejprve vest diskuzi.

Mozna vyuziji schopnost RHN pracovat s vice kanaly. Takze bude nejaky
mainstream (ktery bude podporovat distribuci, kterou RH vzdy 1x za pul
roku vyda) a pak budou nejake doplnujici, mozna i s ruznou urovni
"kvality". Ovsem spise ocekavam, ze zejmena ze zacatku to bude opatrne a
zarazeno bude jen neco.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz