X ani KDE nejde

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Středa Červenec 23 15:58:26 CEST 2003

>  > #XFree86 (detto)
>
> Nespoustej KDE jako root. Pred spustenim KDE spust X server. Pokud nemas
> KDE nastavene jako default wm, tak si to nastav treba v .xinitrc:
> $ echo "exec startkde" > ~/.xinitrc
> $ startx
aha vdaka

1.
Spustim KDE aj ako bezny user?
(nemyslim prihlasovat sa ako root, ale spustanie)

2.
cize kazdy user si moze spustit svoje KDE??

> (EE) znamena error. Asi nepujde 3D.
* to by vobec nevadilo

> Pripada mi, zes ty vypisy vubec necetl. Problem s fonty. Jsou
> nainstalovane a spravne nastavene v XF86Config[-4] nebo v konfiguraci
> font serveru? Nezapomnel jsi spustit font server, pokud jej pouzivas?
ale cital, s Woodym robim tak polroka - celkom uspesne, ale vzdy mi stacil
textak a teraz ho uz xcem dat aj s GUI na myprimarydesktop :)
len toto je pre mna silne kafe
dik za pomoc

Peter