PCI v2.2 karta vs. PCI BIOS v2.10

Jan Stary jsta6559 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červenec 23 15:43:35 CEST 2003

Zdravim,

zakoupil jsem wifi kartu Edimax 7125, je to PCI v2.2, a snazim
se ji rozchodit v kompu Compaq Deskpro 2000, rok vyroby 1996.

Volne PCI sloty mam, ale kdyz kartu zasunu, ani nenabootuju - po testu
pameti (24mb ok :-)) uz se nedeje vubec nic.

Zkousel jsem ruzne sloty, vyndat ostatni karty - nic.

Bez te karty na tom stastne provozuju Debian 3.0 s jadrem 2.4.20.
Pri bootu se dozvidam, ze PCI BIOS verze 2.10 - je to tim?

Proc ale kvuli tomu, ze je tam karta, ktere PCI bus nerozumi, nezacne
ani loadovat system? Da se takova karta donutit treba softwarove, aby
bezela jako PCI 2.10?

Ma cenu upgradovat BIOS?

Diky

hans