PCI v2.2 karta vs. PCI BIOS v2.10

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Červenec 23 16:51:08 CEST 2003

> zakoupil jsem wifi kartu Edimax 7125, je to PCI v2.2, a snazim
> se ji rozchodit v kompu Compaq Deskpro 2000, rok vyroby 1996.
>
> Volne PCI sloty mam, ale kdyz kartu zasunu, ani nenabootuju - po testu
> pameti (24mb ok :-)) uz se nedeje vubec nic.
>
> Zkousel jsem ruzne sloty, vyndat ostatni karty - nic.

pokial ma pamat neklame, tak medzi pci 2.1 a 2.2 je okrem ineho rozdiel v
napajani (5V vs 3.3V). afaik pci 2.2 kartu v pci 2.1 slote nerozbehate.
naopak to samozrejme ide.

takze na tuto wifinku v tomto stroji zabudnite, a pozrite sa napr po
LG-LW1100P, to je mne jedina znama PCI 2.1 wifi karta k dostaanii v nasich
koncinach.