addon XFS ++ CIASTOCNE VYRIESENE Re: X ani KDE nejde

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Středa Červenec 23 19:49:14 CEST 2003

> **toto vobec nebolo treba - na co je to dobre??
> na to, ak spustim startx, aby som de facto spravil stratkde?

startx je script, ktery udela par veci, jako treba spusti xserver, a kdyz je
vse pripraveno, spusti window manager. V pripade KDE se window manager (a
dalsi veci) spousti prikazem startkde.

> bolo treba nainstalovat xfs + fonty
> vycitky voci Debianu / kernelu (pid) / xfs / DEB systemu:
> (ak je vycitka neopodstatnena, rad sa nexam poucit)
> 1. xfs - ziaden log!

A neda se spustit tak, aby logoval? Co se pise v man xfs?

> 2. xfs - xfs.pid existuje aj ked xfs realne nebezi (ps aux)
> #kill - 9 cislo_v_subore_pid
> proces neexistuje

Asi na neco chcipnul. Je spravne nastaven?

> 3. deb ani xfs nepapuluje, ze vlastne ziadne fonty nie su nainstalovane

To mi pripada zvlastni. Ja kdyz si v dselectu vyberu nejakou vec pod X, tak se
zavislosti postaraji o to, aby mi tam alespon zakladni sadu fontu nacpaly.

> Kde sa zapina Aliasing (ak sa takto vola vyhladzovanie)?

Myslim ze nekde v Ovladacim centru KDE.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F