Instalace GD2 - nenalezne freetype/ftglyph.h

Jiří Němec konference na menea.cz
Středa Červenec 23 08:51:50 CEST 2003

22. července 2003, Pavel Kankovsky napsal(a):

PK> Zjevne nekde mate i FT1 a to se pri kompilace priplete do cesty (ovsem
PK> je zajimave, ze configure to nevadi a pokracuje s klidem dal).

ano, měl jsem nainstalované i FreeType, ale to si ani nepamatuji jak
je to tam dlouho.

PK> Otazka zni, jestli nahodou nemate FT2 nejak blbe nainstalovane, kdyz
PK> freetype-config neposkytne spravne direktivy vhodne pro nalezeni headeru
PK> k FT2. Co vypise freetype-config --cflags (resp. /usr/local/bin/
PK> freetype-config --cflags)?

nainstalované je podle mě v pořádku, ./configure, make , make install

PK> Treti moznost je pak jeste ta, ze krome -I na FT2 jeste nekdo do argumentu
PK> pro kompilaci propasuje dalsi -I, pres ktere tam to FT1 zprostredkovane
PK> vleze.

Vytvořil jsem podle rady kolegy link link z freetype na freetype 2 a
instalace proběhla v pořádku . možná to není nejčistší řešení, ale pro
mé osobní účely to plně dostačuje.

jiří němec, ICQ: 114651500
www.menea.cz - www stránky a aplikace