"sdilena" posta

Roman Plášil profiz na ToEmailRemoveThis.cmail.cz
Středa Červenec 23 23:44:11 CEST 2003

----- pokud nechcete číst propagaci Mozilly, zavřete oči :-) ---

Mail v mozille nejen že jde sdílet (má to uložené jako textové
soubory,které podporují i jiné (linuxové) mailové programy), ale také má
pár dalších výhod (minimálně obarvování zpráv - hodně zlepší orientaci)
nebo automatické filtrování spamu, dodržuje standardy, nespouští viry :-)

----- můžete otevřít oči :-)
Mám pocit, že jakýkoliv jiný mailový program než Outlook je dobrý :-)

Roman Plášil