Postfix a dokumentace

Vít Vomáčko vomacko na seznam.cz
Středa Červenec 23 23:53:06 CEST 2003

asi predevcirem jsem zacinal se SMTP a mel jsem tady na dixe otazku: Jak si postavit SMT
server...bylo mi receno, at pouzivam postfix, ze je v pohode a dobre dokumentovanej...zatim jsem
teda nastavil (diky webminu) server aspon tak, ze funguje je tam ale spousta doladovacich
konfiguraci..tomu vubec nerozumim..same hostname a $hostname a hostanme.$domain a tak..proste pro
mne bordel..proto bych prosil, jestli nekdo nevite o nejakem aspon zakladnim manualu k postfixu V
CESTINE, protoze v ty angline tomu poradne i po 10 letech studia Aj nerozumim a nevim, co co
znamena...Diky WhitEagle
PS: zkousel jse google, seznam root,
abclinuxu

Reklama: