vyhledat a ulozit do jineho souboru

Karel Krieger karel.krieger na micos.cz
Čtvrtek Červenec 24 07:37:01 CEST 2003

omlouvam se ten dotaz jsem spatne formuloval, mam linux server tam tam bych
potreboval udelat nasleduji script : v souboru ve kterem je hromada textu a
mezi nimi I jmena a jim odpovidaji e-maily. Mohl by mi nekdo porodit jak z
toho souboru vyseparovat jmena a e-mailove adresy oddelene strednikem a
nasledne ulozeni do jineho souboru