Vyfiltrovani textove casti mailu

Martin Klumpler klumpler na novy-jicin.cz
Čtvrtek Červenec 24 08:29:34 CEST 2003

Dobre rano vsem,

mam soubor, do ktereho mi procmail ulozil mail. Mam zajisteno, ze je v tom
souboru prave jeden mail. Potreboval bych z toho souboru nejak "vygrepovat"
jeho body v cistem textu, tj ignorovat prilohy, html cast, atd... V idealnim
pripade i dekodovat pripadne base64.

Nemate prosim nejaky tip na nejakou uz existujici utilitku? Zkousel jsem na
to aplikovat par regularnich vyrazu a vyfiltrovat to podle MIME hlavicek,
ale mam problem v tom, ze mi ty MIME hlavicky chodi v mailech v ruznych
jazycich - takovy Outlook totiz bohuzel MIME hlavicku nastavi dle sveho
jazykoveho nastaveni... Vysledny vyraz je celkem dost komplikovany a stejne
nepostihuje vsechny pripady...

Diky za napady,

Martin