Bluetooth autentizace

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Červenec 24 09:31:49 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, t macek wrote:

> Me to jednou taky nechtelo vytvorit socket. Zkousel jsem vsechno mozne a
> nakonec jsem preinstaloval vsechny baliky bluez. Pak jsem si vsiml modulu
> ksock_single.o a ksock_multi.o. Nevedel jsem kde se vzaly a k cemu jsou,
> tak jsem je zavedl a ono to najednou zacalo fungovat. Ty moduly musely byt
> soucasti bluez. Je ale mozne, ze jsem delal chyby jeste i jinde...

Zajimave. Tyto moduly jsou soucasti baliku bluez-kernel*, na
http://bluez.sourceforge.net/download/download.html pisou, ze je
unsupported. Tento balik obsahuje moduly kernely jako l2cap, ktere jsou
treba v mem jadre 2.4.22-pre7 pritomny, ale take zminene ksock_single.o,
ksock_multi.o, ktere tam nejsou.

Prelozil jsem si bluz-kernel a tyto 2 moduly zavedl. Nic se nezmenilo,
takze to zkusim jeste prelozit cele, vcetne ostatnich bluez baliku, ktere
mam jako rpm. Ale pokud je bluez-kernel unsupported, pak by uz nemel by
potreba, ne?

--
Ondrej Koala Vacha