USB Flash a Red Hat 9

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červenec 24 10:00:10 CEST 2003

On Thu, Jul 24, 2003 at 08:50:01AM +0200, Jiří Volf wrote:

>  ano, to byl muj první pokus o připojení, neboť jsem se někde dočetl, že
> linux
> přistupuje k flash přes tento pseudo fs. V původním e-mailu jsem psal, že
> jsem místo
> usbdevfs užil vfat, tedy
> "mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/flash", ale ani tehdy jsem neuspěl.

Použití usbdevfs je naprostý nesmysl, to je virtuální filesystém, který
se mountuje na /dev, abyste tam nemusel mít staticky všechna zařízení.
Vy samozřejmě musíte použít vfat, případně auto. Pokud je s tím nějaký
problém, napište jaký. Pravděpodobně chybí nějaký modul, takže nejdřív
zkuste 'modprobe usb-storage', možná i 'modprobe sd_mod'.

                                                         Michal Kubeček