vyhledat a ulozit do jineho souboru

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 24 10:01:04 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, Karel Krieger wrote:

> omlouvam se ten dotaz jsem spatne formuloval, mam linux server tam tam bych
> potreboval udelat nasleduji script : v souboru ve kterem je hromada textu a
> mezi nimi I jmena a jim odpovidaji e-maily. Mohl by mi nekdo porodit jak z
> toho souboru vyseparovat jmena a e-mailove adresy oddelene strednikem a
> nasledne ulozeni do jineho souboru

Jenom bych chtěl autora dotazu lechce upozornit, že tato konference by
neměla dle platného znění META-FAQ nahrazovat učebnici Unixu nebo shellu.

Na práci s textem slouží nástroje awk, sed, grep a další. V případě, že se
vám jejich kombinací nepodaří dosáhnout kýženého výsledku a vyčerpáte
všechny vám znalé postupy, pak teprve nastal čas se s přesně
specifikovaným problémem a s názornou ukázkou obrátit na konferenci.

R.V.