X ani KDE nejde

Čtvrtek Červenec 24 10:57:17 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, Peter N. Vargo (LTS) wrote:

> [...]
[...]
> unscaled=nevyhladzovane=nealiasingovane?

Unscaled znamena, ze se u bitmapovych fontu nebude pokouset menit jejich
velikost, protoze vysledek vetsinou byva velmi osklivy (*). Smyslem tohoto
zapisu je, ze nejprve zkusi bitmapove fonty v jejich prirozene velikosti,
pote zkusi scalable fonty, a kdyz ani to nepomuze, tak teprve pak zkusi
natahovat ci smrstovat bitmapove fonty.

(*) Nicmene treba Mozilla ma algoritmus, ktery umi u bitmapovych fontu
menit (v rozumne mire) velikost s pomerne slusnymi vysledky, a je mozne,
ze se tento algoritmus dostane i do XFree86.